Re: AMD i Celeron D -proszę o interpretacje testów

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 23:17:11 MET

Maciek M wrote:

> nie wiedzialem ze na ta sama plyte mozna wsadzic celka i AMD ;-)

Dobra, za szybko mi sie napisalo. Ale te plyty Epoxa o ktorych tam pisalem
nie roznia sie niemal niczym poza chipsetem i gniazdem dla CPU.

> moze AMDki chodza z chipsetami INTELA? ;-)

Nieee, ale niedlugo Intele beda chodzic z chipsetami nVidii :)

> a tak na powaznie to zastanawialem sie przy okazji poprzedniego watku
> nad tym ze porownywanie w testach odpowiednich procesorow AMD i Intel
> nie ma sensu wlasnie z tego powodu. Tz. ze nie da sie ich wlozyc do tej
> samej plyty! Z tego powodu mozna tak dobrac plyty zeby uzyskac takie
> wyniki jakie sie chce. Wiadomo ze jedne chipsety sa lepsze inne gorsze
> nawet plyty roznych producentow z tym samych chipsetem roznia sie
> wydajnoscia.

A jakie to ma znaczenie? Liczy sie ogolna wydajnosc zestawu, przewaznie
zachowujac przy tym rozsadna cene.

--