Re: Zasilacz

Autor: Zethon <zethon_at_o2.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 22:57:24 MET

Dnia Mon, 27 Dec 2004 19:50:54 +0100, Andrzej Ślączka napisał(a):

> Witam wszystkich
>
> Czy ktoś mógłby powiedzieć mi czy zasilacz ATX Tracer 500 W jest coś warty.
> Niektórzy mówią, że posiada on tylko połowę mocy.
>
> Ja potrzebuję minimum 450 W a chciałbym mieć trochę zapasu mocy no i nie
> wydać za dużo kasy.

jesli potrzebujesz 450W to ja juz wiem do czego :D tez mam ten sam problem.
nic Ci nie doradze, bo sam szukam zasilacza ale z moich obserwacji na rynku
i opinni uzytkownikow wynika fakt, ze trzeba wydac Ci bedzie okolo
300-500zl za dobry zasilacz 400-500W.

--
Zethon
---ABIT IS7-E, Celeron D320 @ 3,6GHz (P4 2,8E soon)