Re: Jaki procesor do plyty Soltek sl-75kav-x?

Autor: mw158979 <newbie_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 22:51:57 MET

"Domino" wrote

> Mam taka plyte glowna - Soltek sl-75kav-x. Jest na niej zainstalowany
> proceson Duron 850 MHz. Chcialbym zmienic procesor na troche szybszy. Co
tu
> mozna zawalczyc? Jaki najwiekszy procesor mozna kupic (jedni pisza ze 1200
> inni ze nawet 2600) - jak to w koncu jest? Co musze zrobic aby taki
wiekszy
> procesor wstawic - jakis upgrade biosu czy nie? Komputer stoi u mojej mamy
> takze ona z nim zadnych updatow/upgradow nie robila.
>
> Z gory dziekuje za pomoc.

Odpowiedz zalezy od wersji plyty.
Jezeli masz F1 lub wiecej to mozesz wstawiac duze procki
- wg producenta do 2600, ale na 266MHz.
Pamietaj, ze do tego niezbedny jest nowy bios (Q11, Q12),
(mozna go sobie sciagnac).

http://www.soltek.de/soltek/support/index.php
Polecam zakladki 'CPU support' i 'FAQ' (takze sekcje dla 75kav).