Re: KTÓRY LAPTOP JEST NAJLEPSZY???

Autor: x <x_at_x.com>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 22:05:05 MET

Użytkownik "Matii" <mateusz_n@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cqpa2s$80q$1@news.onet.pl...
> wybieram pomiedzy:
> -Acer Aspire Travel 4001WLCI
> -Acer Aspire Travel 4052LMI
> -Toshiba Satelite A50-109
>
> pozdrowienia
>
> --
> Matii

Witam
Kupiłem Acera serii 4001 WLCI w październiku i po tygodniu nawaliła karta
grafiki. Nie twierdzę, że to reguła ale po moich doświadczeniach z serwisem
proponuję w miarę możliwości dłuższe sprawdzenie sprzętu. Od 25.10.2004 do
teraz sprzęt nie jest jeszcze naprawiony. Po ok. miesiącu czekania wymienili
mi płytę główną ale ze zintegrowaną kartą Intela. Dopiero ok. tydzień temu
dostałem telefon, że jest już właściwa płyta i żebym się zgłosił. W kwestii
wyjaśniena. Kupowałem już ok. 20 różnych notebooków w tym ok. 80 % Acerów i
z żadnym nie miałem problemów. Może to problemy związane z "chorobą wieku
dziecięcego", bo seria 4000 i 4001 to nowe modele w ofercie Acera. Ogólnie
polecam ale po przetestowaniu. PS. Jeśli się uda zdobyć w dobrej cenie to
polecam Acer ASPIRE serii 202x.
Pozdrowienia dla wszystkich