Re: BIOS 1.08 do nagrywarki LG GCE-8240B

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 20:21:58 MET

Maciek M napisał:

> czy ktos moze wgrywal do nagrywarki LG GCE-8240B BIOS 1.08 ze
> strony: [...]

Nie wiem, czy akurat z tej strony go ściągałem, ale mam dokładnie
ten sam BIOS i wszystko działa OK.

> zastanawiam sie czy warto zawracac sobie glowe wgrywaniem tego
> BIOSu

Jeśli wszystko ci działa to po co zmieniać? Ja lubię aktualizować
BIOS we wszystkim co się da, ale nigdy nie mam obaw przed taką
operacją. Jeśli ty masz wątpliwości, to nie pchaj się w to. Po co
ci niepotrzebny stres :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/