problem ze stacją dyskietek

Autor: Meetom <meetom_at_spokojnie-mozesz-to-wyciac.irc.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 18:47:11 MET

Mam dość dziwny problem ze stacją dyskietek. Zachowuje się tak jakby nie
była kompatybilna z dyskietkami :)
A konkretniej: jak wsadzę do niej jakąkolwiek dobrą dyskietkę to stacja
twierdzi że dyskietka jest niesformatowana. Jak ją w niej sformatuje to
wszystko jest OK - mogę nagrywać pliki, bootować z niej itp, ale jak tą
dyskietkę wsadzę do jakiejś innej stacji to z kolei ta inna twierdzi że
dyskietka jest niesformatowana. Tak jakby ta moja sobie wymysliła swój
własny format dyskietek :) Kabel na pewno sprawny oraz dobrze montuję :)
Wiem też że to na pewno wina samej stacji bo po przełożeniu do innego
kompa tak samo się zachowuje. Czy ktoś może się z czymś takim spotkał? Co
można na to poradzić?