Re: DVD-DL NEC, Pioneer czy Toshiba?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 18:25:50 MET

Dnia Mon, 27 Dec 2004 13:17:46 +0100, Wojtek Sulewski napisał(a):

> ceny tych nagrywarek są na podobnym poziomie, słyszałem o wszystkich dużo
> dobrych opinii i nie wiem, którą wybrać dla siebie ;/
> zależy mi bardzo na jakości nagrywania płyt cd-r (a nie tylko dvd) - jak
> wygląda ta kwestia w przypadku tych nagrywarek? która najlepiej sobie radzi
> z płytami cd-r?

Własnie przed 2 godzinami kupiłem Neca, choć chciałem Pioneera, ale nie
mieli w sklepie. Na razie oczywiście nie mogę za wiele powiedzieć. Póki co
wypaliłem jedną płytkę DVD-R (TDK) i działa bez problemu. Było na grupie o
NEC'u, że wyje okropnie, ale Sniper zaciekle walczył, że to kit i
potwierdzam. Nagrywareczka jest cicha - przy odtwarzaniu DVD nie słyszę
jej, dopiero przy zgrywaniu danych na twardziela słychać szum, ale to
przeciez normalne. Póki co jestem zadowolony z zakupu.

> jest może w sieci jakieś fajne porównanie tych modeli?
jest całe mnóstwo sprzecznych opinii - jedni gryzą Necowców inni Pionierów
:-)

np. tu
http://forum.cdrinfo.pl/archive/index.php/t-41412.html

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Asus A7N8X-E Deluxe,  512 MB RAM, HDD 160 GB