Re: Zmienna (bardzo) czestotliwosc procesora

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 22:17:32 MET

Dnia Sun, 26 Dec 2004 19:55:20 +0000 (UTC), Websterrr napisał(a):

> Czy ktos z was zna sensowne wytlumaczenie tego zjawiska? Moze to jest zupelnie
> normalny objaw?
Mi kiedyś protoplasta Everesta, czyli AIDA32, pokazywała czasami takie
częstotliwości mojego starego K6 500, że można się było za głowę
złapać. Wartości powyżej 1000 MHz nie należały do rzadkości (nawet
gdzieś screena miałem). Sisoft Sandra też czasami pokazywała jakoby
mój staruszek chodził na 760-1071 MHz. Błędy w programach się zdarzają
i Everest też nie jest od nich wolny, chociaż w 99,9% pokazuje
wartości poprawne.

> Z gory dziekuje za odpowiedzi.
>
> Pozdrawiam
pozdr.