AGP i PCI Express razem???

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 20:14:18 MET

Jak myślicie- czy to możliwe, żeby zrobili płyty główne, które mają na
pokładzie złącze AGP i PCI Express jednocześnie (pamiętam jak 3 lata temu
były płyty które obsługiwały pamięci: i dimm- te stare, i ddr'y)???

Wpakowałem się w Radeona 9600 PRO pół roku temu i nie wiem czy
sprzedawać go już teraz (póki można jeszcze coś za niego wziąć)
i kupować w ogóle nową płytę z pci express i nowego proca, i nową grafę,
czy może poczekać aż pojawią się płyty z dwoma złączami
na grafikę (wtedy ten Radek nie byłby aż tak nieprzyszłościowy
jak jest obecnie)???