Re: Czym przebadać UPS-a

Autor: WindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 19:14:35 MET

Użytkownik DooMiniK napisał:

> pisesz:
> - potrzebujesz softu
> - brak portu komunikacyjnego...
> Sądzisz, że we wnętrzu urządzenia ukryto Wireless ?
> Możesz:
> - wyciągnąć akumulator, sprawdzić napięcia, etc.

No własnie, nie bardzo mi się uśmiecha rozkrecać go (brak umiejetności i
checi ;/) Ponadto UPS ma JESZCZE plomby ;/ A jak ja chcem go sprzedać to
jakoś tak fajnie byłoby się nimi pochwalić, ze nikt mu tam jeszcze w
bebechach nie grzebał ;]
> - naładować, zrobić test - na mocniejszym komputerze (''17 monitor,
> komputer 'dzisiejszy')
> powinien wytrzymać 15minut (mój w pracy, 500VA, LG 17', Celeron 2GHz, 2
> dyski, nagrywarka):
> soft chce go wyłączyć po 14minutach od przerwy w zasilaniu (pobór ok.
> 135W).

Tak myślałem o takim tescie. Szukam tylko czegos takiego co stwarzałoby
wrazenie profesojolnalnego testu przez duze p (w warunkach domowych).
Jakiś czas temu robiłem podobny test. Thx. Trzym sie

P.S.
Was ist das Wireless!?

--
<!--