Re: Dylemat dyski SATA

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 18:57:16 MET

Calme wrote:
[ciach]

> Będę wdzięczny za w miarę możliwości jakąś sensowną poradę z krótkim
> uzasadnieniem :)
>
> Pozdrawiam
> Calme

hejas!
ja właśnie męczę 80 caviara sata, bo 2 poprzednie seagate'y sypnęły się
po paru GODZINACH pracy. do tej pory miałem kilkanaście seagate'ow i
żadnego z nimi problemu. ale sata produkowane w chinach mają obecnie
kiepskie notowania, więc nie mogę polecić z czystym sumieniem. samsungi
mają dobre opinie wszędzie, więc może warto...
pozdr
szydas