Re: alarm temperatury

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 14:07:41 MET

Konrad napisał(a):
> Co zrobic zeby wylaczyc alarm temp procesora? Wlacza sie przy osiagnieciu
> przez mojego P4 3.0 HT Prescott (na Abicie IS7 i z Pentagramem QC - 80 Cu)
> zwlaszcze w stresie

wyłączyć da się w biosie
ale IMO lepiej się zastanowić dlaczego się włącza, wnioskuję że proc nie
kręcony więc coś tu musi być nie tak... alarm zapewne ustawiony na 70'C
(...)

sprawdź pastę termoprzewodzącą(czy odpowiednia ilość), czy dobrze
radiator przylega(oraz czy nie nagromadziła się zbytnia ilość kurzu na
radiatorze), i czy wentylator odpowiednio pracuje

--
[B7] Yarii
yarii.at.wp.dot.pl