Koniec p³yty g³ownej?

Autor: dalmashin <dalmashin_at_usunto.wp.pl>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 13:32:34 MET

w³a¶nie zauwa¿y³em, ¿e kondesatorki na mojej p³ycie, te w okolicy
procesora, s± wybrzuszone oraz maj± rdzawe nacieki. narazie wszystko
dzia³a. p³yta g³owna to epox 8rda+ (ma 1,5 roku). procek athlon 1700@2400.
nie wiem od kiedy tak jest. byæ mo¿e przyczyna jest podkrêcony cpu albo
s³aby zasilacz. pól roku temu zmuszony by³em wymieniæ jaki¶ "no name" 300W,
bo mia³em zwisy komputera. teraz jest chieftec 360W. procek ju¿ odkrêci³em.
co radzicie? i¶æ od razu do servisu (kupowa³em na gieldzie w jakim¶ ma³o
znanym stoisku przez to bede musia³ sie du¿o naszukaæ, ehh te osczedno¶ci)
czy czekaæ hehe? prosze o rade.

--
hey!
dalmashin@usun.to.wp.pl