Re: Kupilim DVD...

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 00:40:17 MET

"Kubaz" cqkt9r$t0d$1@nemesis.news.tpi.pl

> Tylko mam jeszcze takie jedno pytanie (moze juz troche NTG ale zaryzykuje),
> jak mozna podglosnic dzwiek jesli na karcie i na glosniku mam juz max?
> Wiem, ze wraz z tym bedzie bardziej szumiec bo cudow nie ma...

Można:

 -- poszukać jeszcze dodatkowych ściszaczy na drodze
    tego akurat dźwięku i je nastawić na maksymalną
    głośność
 -- wstawić wzmacniacz gdzieś po drodze
 -- skopiować płytę z jednoczesną korekcją głośności
 -- pobawić się kartą dźwiękową ;)
 -- poszukać innego playera ;)
 -- nie wiem co jeszcze :)

E. :)