Re: sempron czy celeron

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <ROT13_xnejrgn_at_vagrevn.cy>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 00:27:54 MET

Za oknem prószy śnieg, ja siedzę i pije herbate, a Heziu
<heziu[error]@poczta.onet.pl> rzuca na pl.comp.pecet taki tekst:

> Ciekawy jestem co to za testy??"celeron przegrał" brzmi to jak wynik
> pojedynku w UT

A choćby nawet- jeżeli sprawdzali FPS to co w tym złego? Oczywiście
zakładam, że mieli tej samej szybkości RAM, takie same karty graficzne...

> nie zgadzam się

Krytykanctwo jest to bani. Poproszę o dowody [testy].

> to tez nie prawda.Celeron D 2.4 GHz(box) jest w cenie Semtrona 2500+(box)
> http://justok.w.interia.pl/pro.htm

Poważna firma "w.interia.pl"? Dziękujępostoję, albo dołożę 50zł...

> Polecam Celerona

Bo ma 1GHz więcej? Litości...

--
Pozdrawiam, chwilowo na Windowsie...;-) marcus075
Narciarski shorties-fanatyk.