Re: Nagrywarka DVD

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 00:06:33 MET

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> cqkqu8$hta$3@flis.man.torun.pl

> "Seba_Fan" cqkqcp$6vp$1@atlantis.news.tpi.pl

> I z jakiego koloru startujesz? :)
>
> E. :)
>
> Postscriptum: BTW startowania z ,,dowolnego koloru":
> -- Potrafisz wystartować WME z niepodstawowej
> partycji bez jakichkolwiek :) boot menadżerów?
> -- Jeśli tak: Potrafisz tak wystartować nie mając
> żadnej podstawowej partycji na dysku?
> (oczywiście startuję z dysku, nie z czegoś innego)

Aby lepiej zobrazować: http://www.leszekc.w.tkb.pl/sysy/patrycja.png

Zamalowałem nazwy partycji i ich rozmiary. Resztę zostawiłem bez zmian. :)
System jest wystartowany z partycji o literce C:, czyli nie z Primary
i jest to WinME. :) I nie ma tu ŻADNEGO bootMenadżera. :) Czysty WME.
(pod tym względem -- czysty) :) I oczywiście jest to efekt zamierzony :)
i całkowicie powtarzalny. :)

E. :)