Epox 8RDA+PRO - padł ?!?

Autor: maclun <maclun_at_poczta.fm>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 23:23:09 MET

Witam
Dzisiaj komputer mojej dziewczyny odmówił posłuszeństwa. Ciekaw jestem co
mnie czeka po zaniesieniu płyty do serwisu. Sprawa wygląda następująco:
Od jakiegoś czasu pojawiły się problemy z portami USB. Na początku
przewstały działać jako 2.0 (Win XP), później problemy z drukarką... aż
wreszcie zaczęły wogóle padać porty. Wkońcu padła cała "szóstka". A dzisiaj
podczas oglądania filmu czarny ekran i kaplica. Po restarcie pusty ekran.
Dyski działają, diody sie swiecą, na ledach ciągle "FF".
Dotykam radiatora mostka południowego? (tego dalej od proca) i az dziwne ze
nie mam babla. Po prostu parzył. Dodam że przy wyłączonym zasilaniu mostek
też się grzeje.

Co moglo sie stać i co w takim przypadku zdziałaja w serwisie?? Czy wymienią
płytę?? Czy będą naprawiać??
Pzdr!
Maciej