Jak szybko piszecie bezwrokowo?

Autor: <blazej480_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 23:06:41 MET

Witam

Zastanawiam się czy warto nauczyć się pisać bezwzrokowo. Chodzi mi o szybkośc
pisania bo konrtolę nad czym co piszę w sumie i tak mam bo spoglądam raz to na
klawiaturke to na monitor.

Zrobilem sobie wlasnie test w Acu Type i wszylo mi 300 znakow/sek.

I teraz wlasnie mam dylemat czy siedziec nad tym bezwzrokowym czy dac sobie
spokoj. Tym bardziej, ze latwiej chyba nowicjuszowi nauczyc sie pisania
bezwzrokowego niz komus kto juz ma swoje mawyki przy pisaniu.

Co myslicie?

A! I pytanie w tytule aktualne.

pozdrawiam