konfiguracja kompa

Autor: rage <gezref331_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 22:40:16 MET

witam

mam prosbe, pomozcie mi dobrac konfiguracje kompa, ktory bedzie sluzyl w 66%
do gier a reszta to grafika i kodowanie filmow oraz interet oczywiscie.
chcialbym zeby komputer wystarczyl na jak najdluzej i nie chce miec z nim
zadnych problemow

1. plyta Abit AA8XE (i925XE)
2. Pentium 4 530 z mysla o o/c + ale jaki wentylator?
czy realne jest osiagniecie magistrali 266 mhz a przez to 4,0 ghz? -
ewentualnie moglbym przebierac w egzemplarzach

3. DDR2 2x512 mb 4-12-4-4, z tym ze nie wiem czy lepiej jesli beda pracowaly
synchronicznie z fsb czyli kupowac "533" wtedy cena jest akceptowalna bo
ponizej 1000 zl czy lepiej jesli beda pracowaly jako "667" ale to wymaga
drozszych pamieci, chyba ze ktos zna jakies moduly PC533 ktore nie szwankuja
po podkreceniu

4. dwa 80gb lub ewentualnie 120gb samsungi zapuszczone w matrixie

5. mam glosniki giga works 5.1 czy lepiej bedzie jesli przeloze sound
blastera audigy ze starego komputera?

6. grafika; ATI X700Pro czy moze lepiej GF6600GT? myslalem nad Radeonem
X700Pro 256mb od shappira

jaka bude kupic i jaki zasilacz, jakie napedy? chcialbym zeby wszyskto bylo
w miare ciche i nie straszylo

chcialbym kupic jakis lepszy co najmniej 19' monitor, ale LCD nie wchodzi w
gre ze wzgledow finansowych, czy moglby ktos jakis polecic?