heeeeeelp 2 problemy

Autor: <wishya_at_sm.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 21:20:00 MET

czesc i do rzeczy:
1. w msoe nie moge wyslac wiadomosci na zadna grupe dyskusyjna, dostaje taki
komunikat:
Program Outlook Express nie mógł ogłosić Twojej wiadomości. Temat 'heeeeeelp,
zupelnie nie wiem, o co chodzi ;)', Konto: 'news.supermedia.pl', Serwer:
'news.supermedia.pl', Protokół: NNTP, Odpowiedź serwera: '441 From: address not
in Internet syntax', Port: 119, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 441,
Numer błędu: 0x800CCCA9
2.
jak chce uzyc klawiszy alt+l, zeby wyszla literka (fonetycznie)"eu"
to wyskakuje mi okienko z pytaniem o password ;))
normalnie nie wiem o co chodzi
kilka dni temu tego nie bylo
pojecia nie mam co to za aplikacja
na kompie winxpsp2