Bezwentylatorowy system ch³odzenia dla GeForce 6800 GT?

Autor: Stas <strelnik_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 19:12:35 MET

  Witam,

  mam pytanie zwi±zane z kartami grafiki klasy GeForce 6800GT, do której siê
aktualnie przymierzam. Czy s± ju¿ dostêpne dla nich "bezszmerowe" systemy
ch³odzenia, czyli takie bez wentylatorów, oparte na heatpipe (nie wiem, jak
siê na to mówi po polsku)? Bo w tej chwili na s³abszej karcie (GF 4400) mam
za³o¿ony taki "odprowadzacz ciep³a" Zalmana i jestem z niego bardzo
zadowolony. Ale nie mogê znale¼æ ¿adnego produktu, który radzi³by sobie z
ilo¶ci± ciep³a wydzielan± przez 6800. Wiêc je¶li kto¶ mo¿e co¶ poleciæ, to
by³bym wdziêczny.

PS. Wiem, ¿e mogê sobie za³o¿yæ ch³odzenie wodne, ale raczej nie chce mi siê w
to bawiæ. Raczej wola³bym co¶ typu "heatpipe".

  Pozdrawiam,

  Staszek

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/