Re: Zestawik z CPC oplaca sie?

Autor: U + T <serhg_at_o22.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 16:56:00 MET

zestaw z cpc chce zakupic bowiem wiem, ze ostatnio jak go mialem byla
gigantyczna roznica, teraz mam wiatraczek 80x80 12v chlodzacy radiator
jakistam nie wiem jaki za bardzo (bo wiatraczek sie popsul to wlozylem tam
zwykla 80tke), grafike chlodzi seryjny od gf4ti4200 gainward bodajrze ale
jest glosny dosc, w polaczeniu z zasilaczem daje to glosna symfonie na tyle,
ze komp w nocy halasuje (jak sie zdarza sytuacja ze musi byc wlaczony bo cos
sciagam).
jestem po prostu zdania ze nie da sie wyciszyc tego bez zastosowania wody,
zasilacz jak kiedys ustawilem na 8v to po tygodniu wieszal kompa bo napiecia
sie nie zgadzaly
pozdrawiam