Re: System na flashdisku

Autor: Krzysiek <NOSPAM_gramble_at_o2.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 16:16:46 MET

Michał Wojtecki wrote:
> Dnia Fri, 24 Dec 2004 23:31:47 GMT, Krzysiek czujac naplyw weny
> wyskrobal(a):

> Ok znalazlem dzisiaj troche czasu zeby sie tym zajac. Mam jednak teraz 2
> problemy:
> 1)Gdy uruchamiam Kingston boot utility mam tylko biale pola przy wybieraniu
> systemu plikow i "allocation unit size". Wiesz moze jak sprawic zeby ten
> programik dzialal?
> 2)Sciagnalem tego Linuxa, ale jak taki plik .iso nagrac na flashdiska? Jaki
> program jest do tego potrzebny?

ten program kingstona to w ogole jakis lipnt jest bo ja tez mam z nim
tylko problemy :P

nie pamietam dokladnie w kazdym razie musisz sciagnac plik
bootusb-costam.img no i zgrac zawartosc tego pliku i .iso na flasha.
bedziesz potrzebowal jakiegos programu ktoru Ci podmontuje te obrazy (np
winimage). wejdz na forum na www.damnsmalllinux.org i tam napewno
znajdziesz , wszystko jest wyjasnione :) powodzenia !