Re: Problem z HDD bądź z czym innym - pomóżcie!!

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 15:55:19 MET

Użytkownik "doktorNo" <drozek82WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cqjtd0$bkp$1@news.onet.pl
> Witam wszystkich, opisze caly moj problem z komputerem i bede prosil o
> rady...
>
> Otoz sprawa wyglada tak,mam plyte epox'a kt400,dysk twardy seagate
> ("gumiak") 40GB ,i ciagle wystepuja bledy spojnosci danych na
> dysku,windows czesto wlacza sam chkdiska,ale czasem gina rozne
> pliki,badz katalogi. Co ciekawe bledy danych sa zawsze w indeksie I30
> na dysku, dysk sprawdzalem softem firmowym i nic nie wykryl,
> wyczytalem ze to wina systemu ktory sie gubi i zle zapisuje dane
> (najczesciej przy zamykaniu systemu - tak tez jest u mnie,jak dlugo
> [...]

Jeżeli te same błędy powtarzają się na różnych komputerach z różnymi
systemami operacyjnymi, to nie one są winne. Prawdopodobnie na każdym z
nich uruchamiasz ten sam program, który takie błędy generuje. Na
przykład swego czasu z niszczenia struktury NTFS znany był soft do
oglądania TV pod nazwą JTV...

/odpowiadając zmień px na pl/