wieszanie sie przy kopiuowaniu wiekszych plikow przez LAN

Autor: caleb <pnyro_at_vep.cy>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 14:19:51 MET

Witam

    Mam problem, troche googlowalem, lecz rozwiazania nie znalazlem. Mam
karte sieciowa "Surecom EP-320X-R", (wczesniej miałem inna i problemu nie
bylo, dlatego obwiniam ja za to). A problem polega na wieszaniu komputera
gdy przesyłam jakies wieksze pliki powidzmy powyzej 10 MB przez LAN.
Sterowniki mam najnowsze, XP SP2, stary komp, plyta BXowska pc-chips m729 z
najnowszym dostepnym biosem. Probowalem przepinac karte do roznych portow
PCI i nic nie pomaga, dodam, ze zadnych konfliktow sprzetowych ani nic nie
ma. Na WINME o ile dobrze pamietam ten problem nie wystepowal na tej karcie.

pozdrawiam