temperatura P4 3.0 HT

Autor: Konrad <kkwiatek18_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 12:16:20 MET

witam
mam male pytanie, nie wiem czy jest to dobra temperatura, ale w spoczynku
wynosi ok. 57stopni, a przy duzej eksploatacji przekracza nawet 75stopni.
mam collera pentagram QC - 80 Cu - miedziany, takze chyba raczej niezly, aha
i jeszcze obudowe z kominem na Prescotta. mam male watpliwpsci co do tej
temperatury, bo czytajac w sieci komentarze u mnie srednio temperatury sa o
10 stopni wyzsze.
Jaka moze byc tego przyczyna??
dzieki za pomoc