Re: kolejny zestaw komputerowy, prosba o pomoc w wyborze

Autor: allerune <allerune_at_tlen.towytnij.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 23:48:41 MET

Użytkownik "JackEK" <sdf@pol.esp> napisał w wiadomości
news:cqi5gp$4e7$1@atlantis.news.tpi.pl...

> 2 miesiace temu mialem podobny dylemat i wybralem bardzo dobra 17" Sony
> HS-74 PS Ultra Bright.
>
> Jeli mialbym brac 19" do 2 tys to zastanowilbym sie nad tymi pozycjami:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=15527

8ms, az sie nie chce wierzyc, mimo to brak DVI przesuwa go mocno w dol

> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14080

Parametry calkiem niezle, choc ten ponizej ma niby lepsze...

> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=8401

Dobre parametry i opinie tez niezle, ale co to za firma ? :) ciekawe jak to
jest z awaryjnoscia i pikselami.
W NECu mialem 2 ktore swiecily na zielono zamiast na bialo, nie
przeszkadzalo to bardzo ale teraz wiem ze to bardzo popularny problem.

--
allerune