Re: Co myslicie otym ....??

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 23:51:33 MET

Dnia Fri, 24 Dec 2004 20:24:31 +0100, MiW napisał(a):

> To jest PORAZKA. Siedze dosc czesto na uczelni przy czyms takim.
> Masakra. Nie moge na to patrzec... Obraz czasami plywa, czasami jest
> po prostu nieostry, czasami pojawiaja sie duchy...

Ja bym sprawdził na jakich kartach grafiki te monitory chodzą. Mój brat i
kumpel kupowali jednocześnie monitory LG 19" i jest tak:

1. braciszek ma ATI Radeon 9600 i obraz żyleta, można przy nim przyjemnie
siedzieć bez obawy o oczy i artefakty na ekranie

2. kumpel ma jakiś tani Geforce MX 200 i jak siądę u niego przy kompie to
już po 2 minutach oczy zaczynają mnie boleć - obraz faktycznie drży, jest
nieostry. Nie podejrzewam tu wady monitora - nie przeszedł by żadnego testu
jakości z takimi wadami.