Re: kolejny zestaw komputerowy, prosba o pomoc w wyborze

Autor: allerune <allerune_at_tlen.towytnij.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 23:33:55 MET

Użytkownik "JackEK" <sdf@pol.esp> napisał w wiadomości
news:cqi4qo$284$1@atlantis.news.tpi.pl...

> a ten znowu swoje - przestan czlowieku ...

Bez klutni Panowie, biore pod uwage zdanie wszystkich i porownuje je z
wszystkimi prasowymi informacjami ktore uda mi sie znalezc, wiec mam
nadzieje ze bardzo zlego wyboru nie dokonam :-)

> tuner Aver-Media - ty chyba nie wiesz co piszesz. Tylko WinFast -
najlepszy
> w swojej klasie.

Nie wiem czy moge sie z tym zgodzic bo tego drugiego nie testowalem, wiem
tylko ze w AverMedii dosc silny sygnal mojej kablowki i tak byl za slaby,
poza tym telegazeta dzialala srednio(a wlasciwie wcale), ale z drugiej
strony cena tez nie byla wysoka a telewizje sie ogladac dalo wiec nie placze
:).

--
allerune