Karta Geforce i cien

Autor: Marek <aa_at_aa.com>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 23:33:45 MET

Witam

Mam taki problem zakupiłem nowa karte Geforce 5500 wymienilem ze starego
geforca mx 32mb
tyle ze teraz po włozeniu karty obok ciemnych liter na jasnym tle pojawia
sie cień o co chodzi??czy brak mi jakis sterowników czy co zainstalowałem
najpierw te z płyty co były doączone do karty następnie pobrałem nowe ze
strony nvidia i dalej to samo..poszedłem do sklepu powiedziałem o co chodzi
i wymienili mi na nową a w nowej to samo moze ktos ma jakie spomysły??

Pozdrawiam