Re: kolejny zestaw komputerowy, prosba o pomoc w wyborze

Autor: JackEK <sdf_at_pol.esp>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 23:14:11 MET

allerune wrote:
> Czyli to co dostarczane jest razem z nowa obudowa na smieci ?

zalezy z jaka - jak qpisz jakiegos Chiefteca, Anteca itp... to juz w
standardzie masz dobry zasilacz. Ewentualnie moga byc Modecomy z zasilaczami
350W, natomiast to co jest ladowane w Tracery, Codegeny, Logici i cala
reszte w cenie ponizej 200 zl za komplet (buda + zasilacz) sa to tylko
urzadzenia zasilaczopodobne, czyli nadaja sie IMHO tylko na smieci.

> Radeon 9600Pro 128mb Sapphire - 449 zl

bralbym tego - ten ostatni to to samo tylko ma 256 MB pamieci, ktore IMHO do
niczego ci sie nie przydadza. Te 256 MB to tylko marketingowa magia cyferek

> Radeon 9600Pro 256mb Sapphire - 509 zl
> rozumiem ze ten ostatni najlepszy, czy roznica miedzy nimi jest duza
> ? :)

> Niestety nie widzialem tego NECa ale z tego co widze to nizsza linia
> od uzywanej przeze mnie, ciekawe jak z jakoscia obrazu.
>
> dzieki za pomoc

pomysl czy chcesz koniecznie LCD - moze lepiej jakis bardzo dobrej klasy CRT
19" i roznice dolozyc do grafiki - taka GF 6600 GT to juz calkiem niezle do
gier jest

--
[GA-8S655FX Ultra, P4 Prescott 3.2@3.6 GHz, Pentagram QC-80Cu]
[Leadtek TDH-A400 GF6800 325/700@400/800, 2*512 MB TwinMos cl 2.5]