Re: Ciemno¶æ, widze ciemno¶æ

Autor: Kajetan Staszkiewicz <kajtek[-no-spam->
Data: Fri 24 Dec 2004 - 22:46:25 MET

Dnia pi±tek, 24 grudnia 2004 14:52,Masutatsu napisa³(a):

> Witam
> Mam monitor Dell 19" sony trinitron i mam do¶æ ciemny, za mocno te¿ nie
> moge go rozja¶niaæ bo wszystko bedzie szare, ale i tak ciemne. Jest na to
> jaki¶ sposób ¿eby go nieco rozja¶niæ?
>
> z góry dziêkuje za odpowiedzi
> pozdrawiam

Moj sony Trinitron jak siê zagrzeje (tzn po pol godziny) to mu siê zjawia w
menu opcja przywracania obrazu (czy jako¶ tak - "image restoration") -pod
warunkiem ¿e kolor nie jest w trybie expert (czyli dzia³a w trybie easy,
preset, srgb).

Mi to pomog³o, monitor ¶wieci³ zbyt jasno (nie by³o czerni, tylko niebieska
po¶wiata).

--
pozdrawiam
Ksi±¿ê Vegeta