stary Bluetooth i nowy telefon

Autor: ToMasz <wit000_at_o2.pl.usun.to>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 19:29:24 MET

Witam
mam starego BT ( wtykany do portu USB) Inexq, sterowniki wincomm1.2. całosc
rewelacyjnie współpracuje z siemensem s55. jednak przy probie połączenia z
motorola a925, lub ze słuchawką BT, urzadzenia sei wykrywają ale nie
współpracuja - komputer nie potrafi wykryc dostepnych usług.
zastanawiam sie czy niesą potrzebne jakies sterowniki.
firma inexq wyprodukowała tylko ten jeden model BT nie udziela wsparcia.
Firma wincomm została wykupiona przez kogostam i moana sciagnąc tylko te
sterowniki które ja mam.
Jak to jest z ta technoligia BT? siemens widzi sie z motorolą przyesyłaja
pliki pokmiedzy soba, natomiast BT w kompie widzi obydwa telefony -ale
współpracuje tylko z siemensem- dziwne
czy ktos moze mi pomóc rozwiazac problem?

ToMAsz