Re: Jaki CD-ROM?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 18:31:19 MET

*Kapsel* wrote:
> Swoja droga zadziwia mnie ze hurtownie nie udostepniaja towaru zwyklym
> zjadaczom chleba. Taki sklepik wiekszosc towaru ma "na zamowienie" i
> jedyne co robi to jedzie za mnie do hurtowni po czym podnosi cene o
> jakies 20-30%. Bez sensu.

A na dodatek i tak trzeba po sprzęt pojechać do sklepu. Żeby jeszcze
przywozili do domu bez obciążania klienta dodatkowymi kosztami,
to może bym to zrozumiał. ;)

> Jakbys mial jakies problemy z dzwiekami jeszcze,
> to mozesz sprobowac wynalezc tego drive speeda z nero albo inne cos
> do obnizania predkosci i bedzie wsio =)

Nie sądzę, że będzie to potrzebne. Jeśli nie słychać przy cicho włączonej
muzyce, to na słuchawkach, lub po podkręceniu głośniej, też nie będzie
słychać. :)

--
Pozdrawiam
Peeter