Re: sempron czy celeron

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 17:57:55 MET

Użytkownik "azbest" <adamzz5@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:436043561.20041224030532@poczta.onet.pl...

> [...]
Durona

> zalezy kto przeprowadzal testy i ile sztuk AMD'kow mogl sobie wziasc na
wieczne
> uzytkowanie :)

Niestety muszę cię zmartwić, miałem przyjemność porównywać z kolegą, Celka
2,8 na plycie intela z Duronem 1,6 na plycie AsRocka i musze cię zawieść
ślepy wielbicielu Intela, tym że celeron przegrał;(

a tak btw. to ciekawe, że uważasz że AMD goni Intela, skoro to intel zaczał
woje na megaherce, a AMD dzieki swoim bardzo udanym konstrukcjom spowodował
wycofanie sie intela z tego wyścigu. Ale jeżeli uważasz że gonienie intela
przez AMD objawiało się pisaniem w oznaczeniach procków produkowanych przez
AMD częstotliwości intelowskich, ktore poza cyferkami na nic innego sie nie
przekładały, to farewell my friend....

te ekwiwalenty iAMD, były tylko po to żeby lamy nie kupowały bezkrytycznie
Intela, bo wiadomo, że sprzedawaca w sklepie zrobiłby im wodę z mózgu
mówiąć, że taki Athlon 1800MHz (czyli barton 2500+) jest gorszy od celerona
2,8 czy intela 2,4, bo ma tylko 1800MHz a nie 2400 czy jak celeron 2800. z
drugiej strony, ta dyskusja jest jak porownywanie swiat bozego narodzenia ze
swietami wielkanocnymi. oczywiście ze intel robi bardzo dobre procesory,
tylko ze kolega pytal czy lepiej semprona czy celerona i wszyscy mu uczciwie
odpowiedzieli ze semprona bo i lepszy i tanszy.

Gdyby zapytal czy lepszy jest pentium 4 jakis EE czy sempron to
odpowiedzialbym mu zgodnie z prawda ze pentuim 4 EE, ale w jego wypadku
lepszym rozwiazaniem jest sempron.

A tak na serio to jezlei kolega pytajacy ma mozliwosc to nie ch kupi sobie
bartona, gdyz parametry bartona i semprona sa takie same tylko ze barton ma
256kB pamieci cache wiecej.
A jezeli pytajacy chce kręcic prockiem to polecam Athlon'y 1700, 2000 i
2500, bo reszta wychodzi slabo. Oczywiscie jak chcesz krecic to polecam
dobra plyte.

A najlepiej miec tak jak ja: dobra plyte i nie krecic prockiem.

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".