Re: Problem z podlaczeniem klawiatury muzycznej CREATIVE :(

Autor: SebastianT(ST) <sebek_at_nie.spa.muj.civ.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 14:06:30 MET

Dnia Fri, 24 Dec 2004 13:20:18 +0100, Robbo napisał(a):

> Sprawdz czy napewno w laptopie nie masz portu PS/2? Co to za laptop?
> Wszystkie laptopy jakie widzialem mialy gniazdo PS/2 do podlaczenia
> zewnetrznej klawiatury badz myszki !

To malo widziales ;)
Ja na przyklad mam IBM ThinkPad X20 i ten nie ma zlacza ps/2 a jedynie usb,
dzwiekowe, vga, telefoniczne, sieciowe, cf, pcmcia.
Zalcze ps/2 znajduje sie dopiero na stacji dokujacej razem z innymi
brakujacymi zlaczami.
Za to mam notebooka ktory jest wielkoscci kartki a4, wazy okolo 1,3kg i
jest dosyc cienki. :)

Pozdrawiam

--
Sebastian