Re: sempron czy celeron

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 12:42:45 MET

Użytkownik "Heziu" <heziu[error]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:opsjiffah2dbntwf@cgy73.neoplus.adsl.tpnet.pl
> Dnia Thu, 23 Dec 2004 23:55:05 +0100, Hanibal
> <salaboss@poczta.onet.pl> napisał:
[...]
> Athlon to zlodziej prądu i grzejnik :). Dwa w jednym!

Bzdury piszesz. Przejrzyj archiwum grupy, niedawno ktoś podawał o ile
więcej grzeją się procesory Intela. Chłodzenie wodne wymyślono właśnie
dla niego - nie dla AMD ;->.

> Nigdy nie lubilem AMD.

I to wszystko wyjaśnia.

> Pamietam jak mialem przez pol roku Durona 700MHZ.Zamienilem go na
> Celerona 500MHz z kumplem i nie żałuje do dzis.Nie dosc ze ciągle
> wywalal jakies błedy to jeszcze aplikacje się uruchamialy wiecznie.

Przecież to nie wina procesora tylko kiepskiej płyty głównej.
Oszczędzone na procesorze pieniądze trzeba było zainwestować w
przyzwoitą platformę.

> Piszcie co chcecie ale ja AMD nie polecam!!Teraz tez zmieniam kompa i
> na 100% kupie celerona D. :)

Pewnie - mój ojciec też twierdził, że mówcie sobie co chcecie, a i tak
najlepsze są Skody ;->>.

P.S. I w ten oto sposób Intel wychował sobie fanatyka nazwy "Celeron".
Moje gratulacje.

/odpowiadając zmień px na pl/