Re: lcd 19 - kiedy kupic?

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 12:44:37 MET

Fri, 24 Dec 2004 10:56:53 +0100, na pl.comp.pecet, houseofjazz napisał(a):

> Upatrzylem sobie Belinee 19" (101905). Namierzylem ja w sprawdzonym sklepie
> za 1600pln. Czy oplaca sie ja kupic za ta cene tuz po swietach, czy lepiej
> poczekac jeszcze jakis czas?
> Sa jakies progrony co do cent lcd 19" ?

Sa jak co roku swieta i jak co roku w tym okresie wszystko bez przyczyny
(no, pomijajac obroty) idzie nieprzyzwoicie w gore.

A po swietach znow wraca do normy, wiec gdzies w polowie stycznia
powinienes znalezc cos w realnej cenie.

I nie ma co prognozowac, bo sprzet wciaz tanieje i mozna czekac w
nieskonczonosc, a to nie ma sensu zadnego.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl