Re: jaki Firewalle zainstalować pod WinXP Prof ???

Autor: Proximus <proximus84_at_SPAMSTOPwp.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 01:28:46 MET

Dnia 2004-12-23 18:30, Użytkownik Krzych napisał:

> Witam
>
> Prosze o poradę jaki Firewalle zainstalować pod WinXP Prof. ?
> Chodzi mi o prosty a najlepiej nieobsługowy program i najlepiej w ojczystym
> języku.....

NTG, ale niech tam, są święta...
Norton Internet Security 2005 PL (tam masz Norton Personal Firewall i
dodatkowo Norton AntiVirus). Proste, w miarę łatwa obsługa.

> Który polecacie dla amatora w tej dziedzinie ?

Ja uzywam Zone Alarm Pro, ale nie wiem czy sobie z nim poradzisz.

> Słyszałem że Kerio jest dobry ale działa tylko 30 dni....

Kerio w wersji 2.x, bo wersja 4.x jest powiedzmy "dziwna"

> A tak wogóle porównywałem u kolegi reakcję Firewalle Kerio z innym..... Tam
> gdzie kerio niereagował inny zgłaszał podejrzane strony....
> Sam nie wiem - nieznam się....

To kwestia odpowiedniego ustawienia reguł. Najlepszy firewall nie
pomoże, jeśli reguły będą źle ustawione.

> A tak przy okazji jaki program antywirusowy darmowy polecacie w parze z
> Firewalle.....??

Darmowy? Nie wiem. Poczytaj gdzieś w internecie :>
www.google.pl

> Liczę na pomoc i z góry dziękuję,
> Pozdrawiam,

Również pozdrawiam