Re: P³yty Dvd Dwustronne !!!

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 23:29:19 MET

"[B7] Yarii" cqfg0m$m5a$1@nemesis.news.tpi.pl

> poloz sobie na biurku tak± plyte na chwile...a pozniej wloz z powrotem
> do napedu warstwa ochronna na spodzie plyty zapewne szybciej sie sciera
> niz warstwa górna

Ale szkody wywo³ane zadrapaniem ,,górnej" warstwy s± gorsze. :)
Nawet g³êboka rysa ,,od do³u" daje siê usun±æ przy odrobinie
dobrej woli, natomiast nie mo¿na usun±æ takowej rysy powsta³ej
na ,,górnej" czê¶ci. :) (choæ wiele osób utrzymuje, ¿e jest inaczej)

A co do biurka -- nie mam biurka i aktualnie le¿ê sobie przed
klawiatur± na/po której piszê, ale gdybym mia³ -- tak¿e bym nie
k³ad³ p³yt na biurko. :) U mnie p³yta albo jest przenoszona
z miejsca na miejsce, albo jest umieszczona w pude³ku, albo
w napêdzie, albo w jakiej¶ kopercie itp. miejscu do tego
przeznaczonym, albo ,,na stosie", gdzie umieszczam p³yty
zepsute (mam teraz ich ca³e masy -- Vobis i MediaStore)
oraz mniej istotne, które raczej nagra³em po to, aby
,,nabraæ wprawy", choæ mo¿e siê kiedy¶ przydadz±. :)

Czasami p³yty przecieram ¶ciereczk± mikrofazow±. :)

I wiele p³yt mam porysowanych -- lekko i mocno.
Dwie (DVD) by³y porysowane bardzo mocno. Jedn±
wyczy¶ci³em, drug± kupi³em uzna³em za stracon±
i raz jeszcze film, który na niej mia³em. :)

> niektóre no¶niki maj± barwiony plastikowy ¶rodek
> z dwóch stron na ró¿ne kolory

Te (które ja mam) akurat s± ca³kowicie bezbarwne. :)

E.