Nowa płyta - dzwieki z BIOSu

Autor: pope <loko_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 22:29:46 MET

Witam.

Proszę o pomoc. Niedawno kupiłem płytke Abit NF7 v2.0, Semprona 2400+ w
boxie, 512 ram 400. Włożyłem wszystko do ubudowy (zasilacz 300W), wsadziłem
starą karte GeForce 2 Ti Palit, podłączyłem dysk i nie działa :( Po
włączeniu, po jakichś dwóch sekundach jest dźwięk z pc speakera - trwa ok. 2
sekund potem ok. sekundy przerwy i znów. Szukałem na googlach i na stronkach
Abita jakiegoś opisu dźwięków, ale nic nie mogłem znaleść. Wsadzałem do
płyty stary procesor, inny ram i inną kartę i było to samo.

Gdzies na googlach znalazłem że przyczyną może być niedociśnięta karta
graf. - faktycznie, jakby troszeczke była niedopchnięta, ale to mogło mi się
wydawać - zresztą dalej wejśc nie chciała i bym musiał odgiąć trochę
blaszkę. Czy może ktoś z was wie jaka może być przyczyna ?

Nie chcę na razie rozkręcać wszystkiego znowu tylko po to żeby sprawdzić ta
kartę bo może to cos innego. Dzięki za jakieś porady.

Pozdrawiam
Marcin Skowronek