Re: Stary dysk

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 21:47:19 MET

Spróbuj może zmienić zasilanie dysku, tzn. podaj napięcia zasilające z
innego przewodu (jeśli jest na osobnym kabelku). U mnie też czasami szalał
mi dysk i okazało się że gdy podłączyłem go do innej wtyczki było już OK.
U mnie pewnie któryś kabelek już we wnętrzu zasilacza nie stykał dobrze
(może zimny lut dał znać o sobie). Komp startował normalnie a po paru
minutach dysk zaczął się włączać i wyłączać co wyglądało na jego
uszkodzenie, co na szczęście nie miało miejsca.