Jaki CD-ROM?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 21:22:29 MET

Witam.

Chcę kupić sobie napęd CD-ROM, który prawdopodobnie służyć będzie
tylko i wyłącznie do odtwarzania płyt audio. Problem w tym, że nie
wiem który wybrać. Zależy mi na jak najlepszej jakości dźwięku
i cichej pracy. Czy ktoś może ma jakieś doświadczenia z napędami
CD stosowanymi do takiego celu i mógłby poradzić jaki brać? Wiem
tylko, że nie chcę LG, miałem 3 napędy CD-ROM tej firmy i wszystkie
popsuły się dość szybko po upływie gwarancji.

--
Pozdrawiam
Peeter