Re: Opozniony zapis nie powiodl sie...

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 18:29:59 MET

Norbert wrote:
> Komputer:
> Asrock K7VT2
> Proc Duron 1600 Applebred
> 256 DDR / 400 kingston
> FX 5600 Ultra rev2
> Hdd Samsung 7200 20GB
>
> Wszystko bylo ok do reinstalacji systemu.
> Gdy komp chodzil na XP + SP1 dzialal ok.
> Teraz po zainstalowaniu XP Pro z zaimplementowanym SP2 zaczal sie
> pokazywac w chmurce raz na jakis czas napis " Opozniony zapis na dysk
> nie powiodl sie , dane zostalyy utracone" czy jakos tak.
> Co za cholerstwo... poza tym napisem komputer chodzi wysmienicie ale ten
> [...]
Hejas!
partycja pewnie jest ntfs? u mnie podobne objawy widziałem przed
sypnięciem się twardziela :-(. to po prostu efekt działania journalingu
(czy jakos to się nazywa), czyli mechanizmu mającego w teorii poprawić
"ekonomię" wykorzystania dysku. tyle że ntfs nie do końca sobie z tym
radzi... możliwe że to kłopot z kontrolerem albo pamięcią. albo zasilacz
:-))))
pozdr
szydas