Re: nVidia Vanta...

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 17:51:43 MET

Dnia Thu, 23 Dec 2004 16:20:18 +0100, Sander napisał(a):

> Może te programy pokazywały jakie masz AGP na płycie ?
Hmmm, lamę ze mnie robisz, czy jak? Karta *na pewno* chodziła na AGP
x4 bo jest kartą AGP x1/2/4. Wystarczy wpisać w twoim ulubionym google
vanta agp x4 żeby dostać całkiem sporą ilość stron do (starych) testów
tych kart, gdzie wyraźnie jest napisane że są to karty agp x4.

> Jak pisałem o MEM, a nie o GPU.
No to link do vanty visionTek'a z pamięciami 128 bit i AGP x4
http://www.dealtime.com/xPF-Visiontek_TNT2_Vanta_20164555

j.w.