Klawiatura

Autor: Sokolek <sokolek_at_autograf.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 17:33:54 MET

Moze NTG ale jakby sie ktos na sile uparl to TG post w jakis stopniu dotyczy
klawiuatury. W windzie XP pieciokrotne nacisniecie shifta wlacza takie
okienko co pisze klawisze trwale. Strasznie mnie to denerwuje jak gram w
cos i shift zalozmy to strzelanie i mi sie okno z gra minimalizuje bo
xpekowi chce sie okienko pokazac. Co mam zrobic zeby tak sie nie stawalo,
tzn nie wywalalo mi okienka po wcisnieciu pieciokrotnie shifta?