Re: CRT - okropna wada, czy wszystkie ją mają?

Autor: legus <legus_at_polbox.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 17:18:06 MET

Mam do dzis Flatrona , ktorego zakupilem okolo 2000/2001 (nie pamietam
dokladnie , ale byl to jeden z pierwszych plaskich ).
Dziala do dzis idealnie.Jego minus to waga , ale na szczescie nie nosze
go stale :) .Wiec nie rozumiem wypowiedzi , ze sprzet LG to ...
Chyba mam szczescie ?? Co ??
Pozdrawiam Adam
PS.
Mam mozliwosc porownania tego monitora z kilkoma innymi ( markowymi )
jakie mam w pracy. Ten sprzet do dzis jest SUPER !!!!
Pozdrawiam