Laptop - odswiezanie 60 hz.

Autor: semp <semp_REMOVE_THIS__at_semp.prv.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 15:26:03 MET

Dysk laptopa sformatowalem, zainstalowalem jeszcze raz Windowsy XP i
wszystkie potrzebne sterowniki i ze zdziwieniem przyjalem fakt, ze moj
laptop Toshiba Satellite 1800-911 obsluguje odswiezanie 60 hz. O ile w
normalnej placy raczej mnie to nie uwiera, to podczas ogladania filmow
jest irytujace. Myslalem, ze to wina sterownikow albo jakiejs innej
pomylki podczas reinstalacji, ale najwyrazniej taka sytuacja jest tu
normalna. Jak w takim razie mam ogladac filmy z dvd albo w xvid, jesli
odswiezanie jest tak przykro niskie? Przed reinstalacja filmy dalo sie
ogladac bez problemu, a teraz wyraznie widac, ze obraz "nie nadaza".
Czy ktos na grupie zna odpowiedz na to pytanie?

pozdrowienia
s.