Re: Temperatura dysku SATA

Autor: krimisek <krimisek(no_spam)_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 13:45:04 MET

> Jeśli mowa o WD z twojej sygnaturki, muszę cię zmartwić: starsze
> serie tych dysków nie miały czujnika temperatury. Dopiero w
> nowszych modelach wprowadzono ten dodatkowy element.
>
> Zobacz jeszcze program HDD Health.
> http://www.panterasoft.com/download.html
>
> W zakładce Extended Info powinieneś mieć coś takiego:
> http://sniper10000.republika.pl/Inne/HDDHealth/HDDHealth.jpg
>
> Jeśli widzisz u siebie elementy oznaczone na niebiesko, tzn. że
> dysk został prawidłowo rozpoznany przez program. Na niektórych
> host-adapterach jest jakiś problem z komunikacją i HDD Health nie
> [...]

hmm w ogole dysku nie widzi:(( Ale czujnik temperatur powinien byc byl nawet
w moim starym WD z 2Mb keszem. Mam stery nvidia itd nawet jakis upgr przy
wgyrwaniu najnowszego biosu byl do kontrolera Sata wiec dziwne:/ Jeszcze sie
pobawie i posprawdzam

--
[ Abit NF7-S + Athlon XP-MP 1,45v 2500+@2200MHz + 2x 256MB Twinmos ]
[ LG FLATRON 795FT Plus + Radeon 9000pro 64MB 128bit@322/239 ]