Re: mocowanie radiatora na mostku polnocnym

Autor: krimisek <krimisek(no_spam)_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 12:30:56 MET

> Niestety moja plyta ma na nim tylko aluminiowy radiator, ktory jest
> przytwierdzony do chipsetu jakims rodzajem kleju i nie ma w jego otoczeniu
> otworow do mocowania radiatora.
> Nabylem juz zestaw do chlodzenia miedziany radiator + dobry wentylatorek,
> ale pojawil sie problem: Jak to przymocowac?
>
> Czy jest jakis klej przewodzacy cieplo stosowany do tego typu montazu?
Jesli
> tak to jak sie nazywa i gdzie go moge kupic?
> Czy jest jakis inny sposob montarzu? W gre wchodzi kazdy sposob wlaczajac
te
> domowe.

Sorry zapomniealem odpowiedziec na pytanie:)) Zdejmi radiator z NB jak nie
bedzie chcial zejsc podgrzej suszarka ja kupilem klej termoprzewodzacy w
sklepie elektronicznym jak zakladalem radiatorki na grafike cena 4,5zl.
Uwazaj na te kleje sprzedawane w sklepach z tuningiem kompa. Nie mowie ze sa
zle ale porownojac ceny mojego klejua tamtych >15zl to chyba warto sie
zastanowic. Nakladasz klej przyklejasz i juz:))

--
[ Abit NF7-S + Athlon XP-MP 1,45v 2500+@2200MHz + 2x 256MB Twinmos ]
[ LG FLATRON 795FT Plus + Radeon 9000pro 64MB 128bit@322/239 ]